us5fan97

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Josefine - 27 januari 2010 18:15

Det är bara vinnaren som får pris.


Vinnare: Matilda Martinsson

2a plats: Aleksandra Piwowar

3a plats: Fredrica Mangnäs



;)


Förresten, jag skickar grejerna imon ;)

Av Josefine - 27 januari 2010 17:43

Usch snöig dag i dag!


Orkar med snön mer hehe ;)


Idag vare man i skolan och hade bild första lektionen, hämtade syrrans mapp och råkade ta med min egen.

Sedan hade vi NO och jag jobbade med Lisa och vi skulle uppfinna något.

Victor tyckte synd om mig men aja det var iallafall kul :)


Sedan hade vi Svenska tror jag och sedan Matte elr så vare efter lunchen, kommer inte ihåg :S


Iallafall jag var med Felicia rätt mycket idag och imorgon kanske hon ska följa med till min sånglektion.


Och fan vad jag hatar snö just nu.

Efter skolan så samlades killarna utanför och skulle mula oss tjejer :S:S:S:S:S


Tur att jag inte fick något på mig xD


Jag och Felicia sprang därifrån.

Sedan väntade jag då på morsan och sedan åkte jag och morsan och lillebrorsan till elgiganten xD


Sedan till Ica och då fick jag det brevet jag skulle ha till jb sakerna till vinnaren.


Förresten jag har ju utsett vinnaren ;)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Josefine och är 13år.
Jag sjunger på Stage Voice och jag älskar ju att sjunga!! Mitt favorit band är US5!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards