us5fan97

Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Rubrik saknas

Av Josefine - 21 januari 2010 21:52

Idag gick man då upp klockan 6.30 och åt frukost och klädde på mig och sedan 7.40 åkte jag till skolan och när jag kom dit var bara Julia och Lina där.

Sedan kom Joel och idag var vi bara 16 av 23.


Dem flesta i klassen tog ju svininfluensasprutan igår.


Sedan så hade vi då Suzanne till 9.30 och sedan gick vi till gympan och jag hade världens värsta smärta i benet så jag fick hoppa över gympan och kolla på.

Sedan efter gympan så hade vi lunch och jag var helt fast på en film som då heter (Paranormal Activity) som handlar om en tjej som är hemsökt.

Och den är dokumentär film elr asså den är inte verklig utan den ska föreställa att vara verklig.


Och sedan hade vi bild i klassrummet(tröök), bara för vi missade det igår(vi skulle haft i bildsalen men en annan var där) så ja vi fick vara i klassrummet och jag fick mycket beröm.


Sedan gick jag, Felicia och Victor upp till textilsalen och jag höll på med min US5 kudde.


Strömmen gick typ när Victor skulle använda strykjärnet(elr vad fan det heter).

Rätt roligt faktiskt!


Efter det gick jag och Lina till skåpet och Lisa kom och sedan gick vi samtidigt till media salen och höll på med skoltidningen.


Och det var rätt så roligt för jag och Lina fick intervjua en elev på skolan och ämnet var "Veckans elev" och då gick vi till 3orna för vi vill ju ha en ung person på skoltidiningen denna gången för dem andra gångerna har det varit 6-9 eller asså dem har valt någon av dem klasserna, så jag och Lina tyckte "Dem som går i 1-5 har också rätt?" Så vi tog någon från 3an.


Sedan efter skolan så gick jag, Lisa och Lina tillbaka till skåpen där Joel och dem var och sedan tog jag mina saker och stack till mammas bil och åkte hem.


Sedan satt jag vid datorn och åt och sedan åkte jag till min första sånglektion på Stage voice.

Först fick jag och tjejen jag sjöng med välja ut låtar och jag hittade "Halo" och hon hittade "I will always love you" och Halo var för svår när vi sjöng den så vi valde "Everytime" istället och den var lätt och min sångpedagog frågade om vi ville sjunga solo och det ville den andra tjejen men inte jag, PINSAMT! :D


Men jag kanske ska sjunga på torsdag och då vill jag ta Everytime, elr två låtar jag gillar "Take A Bow" eller "Taking Chances".


Jag älskar ju att sjunga!!


Det här var mitt första inlägg på min blogg om mitt liv!<3<3


Kramiis!!!!<333 Eran Josefine<3


  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 12 februari 2010 21:42


Heej alla!<3   Förlåt för jag inte har skrivit på ett tag men jag har haft fullt upp med läxor, skolan och cabaren och allting. Men kan berätta om igår på cabaren.   Under dagen uppträdde vi för dem små och sedan på kvällen kom föräldrar...

Av Josefine - 30 januari 2010 23:42


   Hallo :P   Jag har inte skrivit på länge men skit samma. I torsdags hade jag sånglektion och jag fick beröm, sjöng för någon annan för första gången och det gick skit bra :S   Och igår så var man i skolan och trökade och jag kunde tyskan...

Av Josefine - 27 januari 2010 18:15

Det är bara vinnaren som får pris.   Vinnare: Matilda Martinsson 2a plats: Aleksandra Piwowar 3a plats: Fredrica Mangnäs     ;)   Förresten, jag skickar grejerna imon ;) ...

Av Josefine - 27 januari 2010 17:43

Usch snöig dag i dag!   Orkar med snön mer hehe ;)   Idag vare man i skolan och hade bild första lektionen, hämtade syrrans mapp och råkade ta med min egen. Sedan hade vi NO och jag jobbade med Lisa och vi skulle uppfinna något. Victor ty...

Av Josefine - 26 januari 2010 22:25


Då är tiden slut på att skicka in svar till tävlingen.   Ni ska få reda på resultaten imorgon eller Torsdag.   Jag vet att det var lite för snabbt men asså jag har ingen tid så det är därför jag måste skynda på.   Goodnight my friends!&lt...

Presentation


Jag heter Josefine och är 13år.
Jag sjunger på Stage Voice och jag älskar ju att sjunga!! Mitt favorit band är US5!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards